يه جشن مفصل واسه قهرماني پر افتخارترين تيم تاريخ سرزمين آريايي

!!!عكس & دانلود!!!

!!!!!!!!!.........!!!!!!!!!!

يه جشن مفصل واسه قهرماني پر افتخارترين تيم تاريخ سرزمين آريايي

  همه دست بزنين 

همه خوشحال باشين

همه جا جشنه

تهران عروسيه

استقلالمون قهرمان شد

دل دشمنامون كباب شد

دلم مي خواد جيغ بزنم!!!!!!!!

در شرف مرگم!!!

واي يكي منو بگيره

بقيه در ادامه ...

بفرماييد!!!

خدا ميدونه چه قدر دعا كردم اين لحظه رو ببينم!!!

Rouhollah Vahdati (5 of 5).jpg

اين جشن قهرماني باشكوه مبارك همه استقلاليا!!!

آلبوم قهرمانی استقلال (1): جشن چهارتائی ها

مباركتون باشه!!!

http://u.goal.com/279000/279066hp2.jpg

من صميمانه از همتون ممنونم با غيرتا!!!

اين لحظه رو خيلي دوس داشتم!!!!!!!

Rouhollah Vahdati (3 of 5).jpg

و اينو

Rouhollah Vahdati (2 of 5).jpg

و حالا...

تشكر تكي...

Rouhollah Vahdati (1 of 5).jpg

كاپيتان فرهاد!!!

محبوب قلب همه!!!

مرسي كه نيم فصل اومدي!

ماروشادكردي

دوست داريم

دروازه بان لايق تيمم 

از صميم قلبم ازت ممنونم

سيد استقلالي

محبوب قلب مايي(واقعا خيلي دوسش دارم)

حنيف عكس تكي نداشت...

حنيف عزيز

تو توي استقلال متعصب تريني

به خاطر همه زحماتت ممنون(من ازش خيلي خوشم مياد)

حاجي عزيز

متشكرم متشكرم

خيلي آقايي!!!

جواد عزيز

ممنون به خاطر همه زحماتت

و غيرتت

و تعصبت

من جواد رو مث داداشم دوست دارم

خدا كنه نره از SS

و ممنون از همه زحمات داداشهاي عزيزم...

پژمان

خسرو

فرزاد

هاشم بيك زاده

اشجاري

علي حمودي

و...

همه كسايي كه زحمت كشيدن

واسه خوشحاليه هواداراي تيم محبوبشون

فقط يه چيزي دلمو شيكوند

چرا سرورمون امير خان نيومد؟؟؟

من(دختر200آتيشه استقلالي)


نظرات شما عزیزان:

ساعت10:57---31 ارديبهشت 1392
ايشالله قهرمونيشونو تو آسيا جشن بگيريم
همه بگي ايشالله پاسخ: انشالله!!!!


الياس استقلالي
ساعت10:56---31 ارديبهشت 1392
تو آسيام مي تركونن

نينا
ساعت10:55---31 ارديبهشت 1392
عاشقشونم...: فرهاد مجيدي ،
پژمان منتظري ،
خسرو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:, ] [ 3 PM ] [ من ] [ ]